utorok 27. mája 2008

Office Open XML - export do Excelu 2007

Práve som riešil problém exportu dát do formátu OOXML pre Excel 2007. Export do tohto formátu prakticky znamená iba vytvoriť sadu XML dokumentov a tie skomprimovať do ZIP archívu. Keďže sa mi nechcelo študovať špecifikáciu OOXML, rozhodol som sa hladať nejakú knižnicu, ktorá by mi poskytla požadovanú úroveň abstrakcie. ExcelPackage je presne tým čo som hladal.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Skoda, ze sa na ExcelPackage uz dlhsi cas nepracuje. Za ten cas MS popracoval na Open XML SDK. To znamena, ze kazdy element ma odpovedajucu .NET triedu. Tym sa toto SDK dost podoba na ExcelPackage. Rozdiel je v tom, ze Open XML SDK ma triedy pre vsetky elementy a atributy, takze jeho struktura je o nieco zlozitejsia. Na druhej strane ma clovek vacsiu kontrolu nad vytvaranym dokumentom.